dimarts, 16 de setembre del 2014

Fitxa 1 Presentació

PRESENTACIÓ
Que esperem d'aquest curs.

1.Una breu presentació de qui sou vosaltres?
2.Que espereu d'aquest curs?
3.Que ens agradaria fer despres de acabar la E.S.O?


1-Una breu presentació de qui sou vosaltres.
Jo soc la Nouhayla, tinc 16 anys i vaig neixér al  Marroc .Fa 9 anys que estic a Catalunya, vaig començar a estudiar 2n de Primària a l'escola Juviat i el 3r,4t,5é i 6é els vaig fer a Ceip Jaume Serra i Húnter, quan tenia que fer la Educació secundaria obligatòria teniam que cambiar de pis i ens va  tocar al centre de Manresa,  jo anava a matricular me  cal Gravat, llavor amb vaig apuntar al Ies Lluís de Peguera, he estat des de 1r E.S.O anava bé amb els estudis i tot fins  a 3r, vaig començar a despistar-me i he tingut que repetir el curs per falta de assignatures sense aprovar. Ara estic fent 4t E (NEP) l'aula oberta.





2.Que espereu d'aquest curs.
Aquest any he tornat amb ganes de treballa mes i poder tenir  la E.S.O i aprofitar que es l'ultim any i poder fer alguna cosa al futur. Espero que vagi bé com per mi i per tot el grup.



3.Que ens agradaria fer després de acabar la E.S.O.
Jo encancara no ho tinc clar depèn com amb vagi al curs podré fer un Batxillerat nocturn o un cicle, Peró se que tinc de seguir estudiant, i treballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada